6. kesäkuuta 2018

Päivä hämeenlinnassa







Olin viime sunnuntaina hämeenlinnassa viettämässä aikaa ystäväni Hannan kanssa. Hanna suostui mun kuvauskohteeksi, joten sain taas harjoitusta ihmisten kuvaamisessa. Oon kovin vähän kuvannut ihmisiä, joten harjoittelu tuli todellakin tarpeeseen. Hannaa oli todella kiva kuvata, kun hän on niin luonteva kuvatessa.

Meillä oli uskomattoman kiva päivä muutenkin. Nautittiin hyvästä säästä, näteistä maisemista ja tietenkin toistemme hyvästä seurasta. Käytiin myös syömässä hämeenlinnan fresnossa päivän päätteeksi. 

10 kommenttia:

  1. Ootpa saanu otettua hyviä kuvia! Ja aivan ihana tuo mekko😍

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, kommenttisi merkitsee mulle tosi paljon! Oon todella epävarma vielä tuosta ihmisten kuvaamisesta.
    Mäkin tykkäsin tuosta Hannan mekosta tosi paljon. <3

    VastaaPoista
  3. Wau mitä kuvia! Oot kyllä hyvä kuvaaja :)

    https://tervetuloa-maailma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Oi miten ihania kuvia ja kuvista välittyvä tunnelma! Lisäksi tuo mekko sopii todella hyvin tuohon ympäristöön! :)

    http://lauraemiliaan.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Kiva kuulla että tunnelma välittyi sinne asti. <3

      Poista
  5. Ensimmäinen ja varsinkin tuo viimeinen kuva on kyllä upea ❤

    VastaaPoista
  6. Hienoja kuvia ja upea kuvattava. Värisävyt käy näissä niin hyvin yhteen:)

    VastaaPoista